You're the luckiest person

Loser ! -___-

  • Haa, nampak tak picture dekat atas ni? Okay, itu jari eyra bila nak tunjukkan Fuck kepada sorang minah ni. Siapa yg terasa dia lettuw. Okay, now eyra nak cerita sikit lah pasal minah ni. Dia tu kan tk reti malu betul lah. Dahla semua lelaki dia suka, tk kira lah tu boyfriend org ke apa. Aritu twins eyra ada tunjuk video si minah ni pegang tgn dgn bf twins eyra ni. Bapak sial kan perangai dia? Yep, mmg sial sangat sangat. Dulu budak-2 kelas eyra semua tk suka dgn dia, sbb perangai dia lah. Dia tk malu kee buat mcm tuu? Padahal dia tahu yg twins eyra tgh couple dgn mamat tuu. Bodoh kan si minah tuu. Eyra tgk video tu sumpah terkejut tahu tak! Tak sangke ohh perangai dia macam tu. Baru lah eyra tahu perangai dia mcm tu. Now ramai yang dah benci dia. Setiap kali orang buat relay dekat facebook mesti dia semak nak add tk malu kee minah? Kau ni betul-2 sakai lah kawan. Kau dah pernah buat aku sakithati kan, so terima lah nanti apa yang aku nak buat dekat kau okay. Tunggu jee doo. Sumpah aku dah muak tgok perangai kau yg "bajet baik" padahal? perangai macam sundal. Haa, kan kena sekali dgn eyra! Eyra benci gila dgn perempuan ni nama dia Adriana Jawana :D okay, kau nak marah aku sebab aku tulis nama kau dekat blog aku? Marah lah marah, bak datang jumpa aku. Aku nak jugak face to face dgn orang yg tk reti malu nih. Kchaww ! :D

No comments:

Post a Comment