You're the luckiest person

Happy :))


  • Awak awak, nak tahu tak boyfriend kita sekarang ni baik ohh. Dia caring gila pasal kita. So happy! Tak macam ex-2 kita yg lepas. Seriously sayang dia sangat sangat. Hope dia tak macam ex-2 kita lah, nak couple dgn kita and game kita. Hope dia tak mcm tuu, Aminnn :) Kita seronok lah couple dgn dia. Dia dah buat kita melupakan insan yg bernama ADIB. thankyou sayang sebab dah boleh buat kita lupakan ex kita tuu. Kita janji takkan CURANG dengan awak. Kita JANJI .  Kalau kita tipu awak, awak marah lah kita sepuas hati awak okayy :) 
  • Baru kita tahu yang awak tuu kuat JEALOUS rupanya. Haha! macam ni kita kena jaga hati awak leklok lah. Tak boleh sakitkan hati awak. Lagipun kita ada janji dekat awak yang kita tanak WALL dengan boy lain dekat facebook. Okay, kita tunaikan. Sebab kita nak kita dua kekal lama. So, kenalah tunaikan :) Awak tahu tak, awak ni sweet sangat sangat. Dahla comel+handsome+kuat jealous. Haha! Best aa couple dgn awak ni. I harap hubungan kita kekal sampai bila bila lah AMINN :) Kita rasakan, kalau awak takde dalam hidup kita, kita rasa kita tak boleh hidup kot. Kita harap sangat sangat awak tak buat kita nangis.
  • Awak kalau kita ada buat salah ke apa, awak tegur jee tau. InsyaAllah kita boleh terima teguran awak tuu :) Kita dah start sayang dekat awak ni, so jangan lah nak kecewakan kita macam ex-2 kita buat dekat kita. Kita tahu awak baik kan? Awak sayang kita kan? Awak tanak kita hilang dari hidup awak kan? So, awak jangan lah sesekali CURANG dengan kita. Hope awak faham lah apa yang ni karangkan ni. haha! Kita betul betul sayangkan awak sampai kita mati. Iloveyoufuvkingdamnsomuchbiysayang:')

No comments:

Post a Comment